måndag 1 februari 2010

Jämrans fästingkuvöser

Titta vad "de gulliga rådjuren" har gjort! Tuggat på min Thuja! Eller fejkcypress eller vad det nu är för avlång buske som växer på tomten. Grr. De hör hemma på en tallrik, är vad de gör.

Jag har skaffat ett Wii!!! Kolla vad lik min Mii är! Zonic är också rätt bra, Mix ska jag tweaka lite till innan jag är nöjd. Fast det roligaste är när Mii'sarna springer omkring på Mii Plaza, för jag har gjort Zonic lika liten och spinkig som hon är i verkligheten, hihihi, ser jättekul ut. Och, yes, jag är lättroad.

Här är jag (eller Mii) och mina Mii-pets; Miriam, Seven och Tompe. Det vore roligt om djurens Mii ändrade storlek efter vikt, för då skulle 7 vara nästan 3 ggr så stor som Mirri.
Men så avancerat är det inte :-(
Eftersom jag är sjuk kan jag inte hålla på så mycket med Wii som jag skulle vilja, men så fort hostan går över ska jag spänsta till som en tok.

2 kommentarer:

paddungen sa...

haha! vilka små busar!!
läs min blogg, har ett nytt band som jag gillar mucho grande och texten från en låt är fuuunny!
blir faktiskt väldigt sårad att du gjort mig så dålig.. du har ju inte ens försökt! jag är ju inte blond längre! effing mean! :(
Krya på dig stackars mamma! Du kanske blir glad av att jag banne mig också ska köpa wii fit så jag kan fitta lite också! hahaha pok

Hon Solo sa...

Jag har visst försökt! Men misslyckats! Vet du vad det kallas när blondiner färgar håret?
...
Artificiell Intelligens! Moahahaha!

Bra om du oxå skaffar fit, så kan vi jämföra highscores och tävla om vem som är fittigast :-)