torsdag 9 maj 2013

Årets körsbärsblom - del 2

Såhär är det. INGEN tittade på blommorna. Nästan alla plåtade, en del posade, en del både plåtade och posade. Nästan ingen såg blommorna live. Själv tittade jag på blommorna när jag inte fotograferade folk som fotograferade, och på slutet råkade jag på en gammal bekant, så jag tvingade henom att oxå spana in blomsterprakten.
Men alla andra bara glodde indirekt via kameror pads pods och what have you. Sen facebookades och tweetades och instagrammades och bilderbloggades* det förstås. Och så** gloddes det lite till på pads pods och andra sorters skärmar.











*) skyldig :)
**) jag har kollat med sprakradet.se och det är korrekt att skriva "och så" - jag skickade ett exempel och bad om regler, men fick bara ett lakoniskt "korrekt"

1 kommentar:

Hon Solo sa...

Nästa år ska jag fota folk som fotograferar folk som fotar blommor.
Och året efter... ja det kanske är självförklarande?