tisdag 10 mars 2009

Svar på tal - fast inte

Men "bild på bild" låter fel, liksom "bildsvar på bild", om nu nån läser högt. Men nu, till saken:

I den här bloggen finns en bild på en dam i choklad, och när jag såg den bilden tänkte jag: " det var väl inget, kolla här!" och sen visualiserade jag ungefär dessa bilder. Med en chokladfontän. Etc.

Inte lätt att se, men i bakgrunden finns förberett marshmallows, fruktbitar, mm uppträdda på pinnar så att man skulle kunna inmundiga chokladen elegant. Men om man ändå har ett tomt vinglas...


Or, just let's drop all pretenses, and go all the way?


"Hell, yeah!" Är man en sann chokladälskare, så är man. Det är inte vackert, men det är äkta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Choklad ÄR gott! Men...även om jag också skulle kunna. Så håller jag det utanför det offentliga rummet. :)

Ordverifiering: birldess

Varför inte birdless? Hjärnan ser ju fel med icke-ord. GAH!