lördag 24 oktober 2009

Botanik

Nä, inget mer om leden. Är utled själv. Bwa. Mohehe. Ha.

Inatt drömde jag att jag skulle köpa rosa rattar på pressbyrån. Nästan allt godis var rosa, men jag hittade inga rattar. Däremot missade jag tåget. Denna rilly rosa rölleka som kompensation.

Nypon-ros. Apropå ros-a.


Lingon ska väl inte blomma sent i augusti. Ur led är tiden. Äsch.


Odla inte Lejongap, det är alldeles onödigt eftersom Gulsporre odlar sig själv med detta utmärkta resultat.


Höst och dimma.


Ännu mer höst, ännu mer dimma.


Nå, det har klagats på för lite bloggande. Har iaf avverkat ett nu. Även om det var mest utfyllnad. Bättre än ingenting, och även better than a poke in the eye with a sharp stick. Antar jag.

2 kommentarer:

zonic sa...

löv nyponbilden. och jag älskar oxå nyponsoppa.

Hon Solo sa...

zonic: Ja nyponbilden är grym. bästa bilden jag någonsin tagit med en mobil. OBS! klicka på bilden för att se i fullformat. Då ser man alla daggdropparna. is cool. pusselipuss!