fredag 27 februari 2009

Shopping

Den här oljan är inte alls lika rolig som man kunde tro, tydligen, men jag vågar då inte köpa den. Särskilt bra idag, då jag för 74 gången i rad fick avstämning på självscanningen. Va fän? Jag känner mig förföljd. It's only paranoia if you can't prove it.
oflummigt



Ja, eftersom jag snart är halvvägs till åtminstone 101, så blickar jag framåt och hoppas på bättre tider. Och då är UNT den perfekta blaskan, intervjuer med allt från Quinquagenarianer till Centenarianer. Som NN här nedan:
Vilken rolemodel! Att fortfarande rodna vid 104 års ålder är så himla charmigt. Och att bara komma ihåg roliga saker. Däng! Nästan så man blir lite avis.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick oxå avstämning idag, men jag får det väldigt sällan så jag ska väl inte klaga.

Anonym sa...

"Titeln är ännu ej utkommen" ... Finger lickin' fifteen ...say no more? *väntig*

Hon Solo sa...

Sanna: troligen fick jag det för att Mix o jag bara scannade avocade-koden 1 gång när det var nåt x-pris på 4. Det var fel. Man skulle scanna 4 ggr. Jobbigt.
Ziddy: *flämt* Men när ges den ut då? Kan man förbeställa? Vem borde spela Ranger när Steph blir till film? Eller ännu hellre tv-serie, bättre nicht?

Anonym sa...

Det stod inget om datum! Men om jag inte missminner mig kommer de på senvåren. Hmm...Ranger? Vi tar de 1 och 1...

Steph - Carla Gugino?

Morelli - Hugh Jackman kanske? (eller är han för gammal?)

Ranger - Ricco Ross? fast han är gammal med. Annrs stark kandidat!

Lula - Loretta Devine

Fasen, det är svårt att hitta passande i rätt ålder! Men de finns därute. Bolla tillbaka med dina kandidater! (sen mejlar vi Hollywood och tar betalt för castingen)

Hon Solo sa...

ziddy: Lula är ingen tvekan om, och då menar jag självklart att ditt förslag är oantastligt. (hmmm skum formulering när man betänker att hon är en fd ho'...)
Men de andra får jag fundera på. Och imdb'a lite.
Vad tror du om Linda Hunt som grandma?

Anonym sa...

Om det här hon på IMDB-bilden till vänster så är det ju ett ypperligt val! Grandma ska ha karaktär!

Vi skulle nästan skapa en hemsida för det här... "CastingStephaniePlum.com"

=)