tisdag 2 juni 2009

ids inte

En bild säger mer än tusen ord.

Så då får jag väl ligga i om det ska bli något här på bloggen. Mobilen med inbyggd kamera blev nämligen snodd i lördags eller söndags. Nånstans mellan 21.30 och 07.40

Så bilder kan man glömma.

Fast nu ljuger jag igen. Har ju redan skaffat en ny, lite smäckigare och plastigare, men med likadan kamera.
Och skulle lätt kunna få ihop ett par triljoner ord om hur mycket fel det kan bli med stöldspärrning, omflyttning och nyteckning. Kära gamla Telia! Man kan alltid lita på att allt blir rätt så fel.
Men jag orkar verkligen inte skriva.

Bygones!

Och nu citerar jag Edna Mode från the Incredibles:

" I never look back, darling! It distracts from the now"

Ett utmärkt motto!

3 kommentarer:

Zonic sa...

U gotta love Edna. Skulle vara intressant att se en film om henne faktiskt.

Ziddy sa...

Hola!

Uselt med stölder. Vilket får mig att be dig att på nåt sätt förmedla ditt nya nummer...eller är det en skenstöld för att få lugn och ro? ;-)

Hon Solo sa...

Zonic: Mmhm, man kanske skulle pitcha idén för Brad Bird?

Ziddy: no need! Telia lyckades till slut. Same old, same old. Men du får gärna ringa eller sms'a så jag kan spara ditt nr i nya luren. Sms'a Carros nr, vetja! Två flugor i en smäll. Säkerhetskopian från förra mobben är bara kompatibel med lite flashigare modeller, inte plastig lågbudget som den jag valde :P